KONKURSO RAŠAU LIETUVOS VARDĄ NUGALĖTOJAI
Lai mus įkvepia
Lietuvos vardas
Skelbiame kovo 9-ąją vykusio kasmetinio
pilietinio renginio-konkurso Rašau Lietuvos vardą nugalėtojus.
Konkursui iš viso buvo atsiųsti 528
darbai lygiai tiek pat, kiek ir pernai. Konkurse ir šiemet
aktyviausiai dalyvavo jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikai iš daugiau
nei šimto šalies mokyklų ir darželių.
Sveikiname konkurso nugalėtojus ir
visiems nuoširdžiai dėkojame už aktyvumą ir kūrybiškumą, kuriuo
pasidalinote su mumis ir visa Lietuva!
Konkurso Rašau
Lietuvos vardą nugalėtojai:
I AMŽIAUS GRUPĖ DARŽELINUKAI IR
PIRMŲJŲ KLASIŲ MOKINIAI:
Vilniaus miesto lopšelio-darželio Nykštukas Kodėlčiukų
priešmokyklinė grupė, kolektyvinis darbas Nr. 270.
Priešmokyklinio ugdymo pedagogė Jūratė Motiejūnienė.*
Milėja Stankevičiūtė, Kauno Vėtrungės pradinės mokyklos 1b klasės
mokinė, darbas Nr. 518. Mokytoja Sigita Tamošiūnaitė.
Kamilė Radzevičiūtė, Kauno Vėtrungės pradinės mokyklos 1b klasės
mokinė, darbas Nr. 13. Mokytoja Sigita Tamošiūnaitė.
II AMŽIAUS GRUPĖ ANTRŲJŲSEPTINTŲJŲ
KLASIŲ MOKINIAI:
Kelmės rajono Užvenčio Šatrijos Raganos gimnazijos mokiniai,
kolektyvinis darbas Nr. 160. Mokytoja metodininkė Jūratė
Maziliauskienė.*
Vilniaus Martyno Mažvydo progimnazijos 3f klasės mokiniai,
kolektyvinis darbas Nr. 195. Mokytoja Jovita Ragauskaitė.
Greta Levickytė, 7a klasės Panevėžio Žemynos pagrindinės
mokyklos mokinė, darbas Nr. 224.
III AMŽIAUS GRUPĖ AŠTUNTŲJŲ KLASIŲ
MOKINIAI IR VYRESNI KONKURSO DALYVIAI:
Viktorija Gailiūtė, Kauno Milikonių vidurinės mokyklos 11a klasės
mokinė, darbas Nr. 299.*
Indrė Matulaitytė, Kauno šv. Pranciškaus mokyklos 9 klasės mokinė,
darbas Nr. 38.
Kuršėnų politechnikos mokyklos neformaliojo ugdymo jaunųjų
konditerių būrelio nariai, kolektyvinis darbas Nr. 70. Būrelio
vadovė vyresnioji profesijos mokytoja Inga Rėvutienė.
* darbai surinkę daugiausia balsų
internetinio balsavimo metu.
Specialiais prizais apdovanojami:
Emilis Biziulevičius (3 m.)
darbo Nr. 27
Ona Gaidamavičiūtė darbo Nr. 36
Živilė Driskiuvienė darbo Nr.
477
▲2013 04 16
|