PADĖKA KONKURSO DALYVIAMS IR NUGALĖTOJAMS
Netruko prabėgti visas mėnuo nuo
kovo 9-ąją
vykusio LIETUVOS DIENAI skirto konkurso Rašau Lietuvos vardą,
kol suskubome paskelbti ir įvertinti Jūsų darbus bei apibendrinti
Jūsų siųstus konkurso darbų vertinimus.
Ir štai šiandien, balandžio 9-ąją, reikšdami
visiems dalyviams nuoširdžią PADĖKĄ,
skelbiame konkurso nugalėtojus.
Pačiu
gražiausiu ir prasmingiausiu kitų konkurso dalyvių ir
konkurso organizatorių balsų dauguma pripažintas Palangos Šventosios
pagrindinės mokyklos visų mokinių bendras darbas 76,5 m
ilgio mokyklos koridoriais nusidriekęs užrašas, kuriame 1001
kartą parašytas Lietuvos vardas! (darbas nr. 109)
Kiti 9 gražiausiais ir prasmingiausiais pripažinti
darbai:
· Violetos Astrauskės iš Švėkšnos,
Šilutės r. (darbas nr. 2);
· Vilniaus tarptautinės Meridiano
mokyklos trečiokų (20);
· Jurbarko rajono viešosios
bibliotekos Tamošių filialo darbuotojų ir lankytojų,(29);
· Pakruojo r. Triškonių pagrindinės
mokyklos (darbas nr. 46);
· Beatričės Brėdikytės,
Vilniaus Vytės Nemunėlio pradinės
mokyklos 4a klasės mokinės (86);
· Roko Anilionio
(89);
· Kamilės Stepankevičiūtės, Kauno
Versmės vidurinės mokyklos 9a klasės mokinės (106);
· Klaipėdos Versmės"
pagrindinės mokyklos 1-os klasės mokinių (108);
· Monikos Šimaitytės, Pakapės (Šiaulių
r.) bibliotekos lankytojos (113).
Taip pat paskyrėme 3 nekonkursinius prizus:
· pačiai jauniausiai, vos trijų su
puse metukų amžiaus dalyvei Viktorijai Staselovič, Vilniaus
Vytės Nemunėlio pradinės mokyklos mokytojos Jurgitos
Taustikienės anūkei (160) ir Versmės
leidyklos darbuotojoms, dalyvavusioms konkurse:
· Živilei Driskiuvienei ir jos
pagalbininkams dukroms Akvilei, Audingai, Gaudrimei, sūneliui Norvilui ir vyrui Klaudijui, pateikusiems konkursui
Lietuvos vardą ant Lietuvos trispalvės, sudėliotą iš visų
Lietuvos miestelių herbų ( 18);
· Aušrai Jonušienei,
Lietuvos vardą parašiusiai ir dailinusiai kompiuteriu (6);
· Onai
Gaidamavičiūtei, taip pat Lietuvos vardą parašiusiai kompiuteriu
ant savo pačios darytų nuotraukų (63).
▲2010 04
09
|